"Yetersiz içerik" yanıtı, genellikle botların verdiği otomatik yanıttır, onu ciddiye almayın. Ben 700 özgün makaleli, 4 yıllık siteme "yetersiz içerik" yanıtı almıştım. Bir editör sitenize bakıncaya kadar, botlar durumu öyle idare ediyor.

Ancak, bu aşamada önemli bir nokta var: "Adsense alamayacaksam, o zaman site yapmamın ne anlamı var" diye düşünmediğinizi göstermelisiniz:

Eğer editör baktığında, "yetersiz içerik" yanıtından sonra siteye içerik girilmediğini görürse, "Adsense için yapılmış site" damgası basıyor, ondan sonra o site ile onay almak imkânsız gibi birşey... "Yetersiz İçerik" denildiğinde, araya bir editör girmeden önce hemen, daha çok içerik girmeye devam etmelisiniz. Başarılar.




.