"Yetersiz içerik" yanıtı, genellikle botların verdiği otomatik yanıttır,
onu ciddiye almayın. Ben 700 özgün makaleli, 4 yıllık siteme "yetersiz içerik" yanıtı almıştım.

Bir editör sitenize bakıncaya kadar, botlar durumu öyle idare ediyor.
Ancak, bu aşamada önemli bir nokta var: "Adsense alamayacaksam, o zaman site yapmamın ne anlamı var" diye düşünmediğinizi göstermelisiniz:
Eğer editör baktığında, "yetersiz içerik" yanıtından sonra siteye içerik girilmediğini görürse,
"Adsense için yapılmış site" damgası basıyor, ondan sonra o site ile onay almak imkânsız gibi birşey... "Yetersiz İçerik" denildiğinde, araya bir editör girmeden önce hemen,
daha çok içerik girmeye devam etmelisiniz. Başarılar.
.