Bağlantı sorununu çoğu kişi yaşıyor ancak anlattığın şeylerle özellikle KULLANMAYIN dediğin nokta nedir orasını anlayamadım? Sen kullanmaya başlamadan gelmiş firmayı kötüleyip kullanmayın diyorsun.O zaman ttnet kullan hocam, ver 2 yıl taahhüt , sorun olduğunda en azından ulaş birilerine, sana verdikleri cevap ta modemi resetleyin olsun veyahut bulunduğunuz bölgede altyapı kaldırmıyor falan filan...