uzmangrafik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 Kişilik değilde ilk defa yapıyorsanız 4-6 kişilik yapıp tecrübe edinip isterseniz ilerde tek başına bile yapabilirsin hocam.

biz Ormanın derinliklerinde yaptık kalabalıktık. 2 kişi düşünemiyorum ilk defa yapıyorsanız
eğlenmek açısından evet 2 kişi ile 4 veya fazla olması daha farklıdır güvenlik ve yardımlaşma açısından da evet 2 kişi ile 4 kişi arasında fark olacak elbet ama sıkıntı kafa dengi birisini bulmak zor birsürü arkadaşımız var ama kaçı ile kampa gidip eğlene biliriz ki kaçı kafa dengi olacak vs gibi şeyler o yüzden 2 kişiyiz şansımızı deniyeceğiz artık