1 kere şilede ormanda kamp yaptım 1 kere 2 balıkesirde kamp alanında kamp yaptım. İkisininde tadı farklı. ama ben kamp alanını tercih ederim.

Çadırı verenler oluyor vermeyenler oluyor benimki 2 kişi 2 günlük 40 lira demişti. Çadır güzeldi 4-5 kişi sığardı. ben kamp alanlarını tercih ederim. Domuzu var, tilkisi var. tamam macera istiyoruzda uyuyamam ben korkudan açık açık söyliyim