Merhaba arkadaşlar, iş için açtığımız youtube kanalımıza ürün videoları atacağım, karşısında ben olup cep telefonu ile çekeceğim, ses kayıtlarını da yaka mikrofonu ile ayrı bir telefondan alacağım.
Videoları full tek video da çekip sonra gereksiz yerleri sileceğim, başına intro atacağım, yer yer alt yazı türünde bazı yerlerine açıklama metinleri ekleyeceğim.
Daha önceden Corel Videostudio 11 kullanmıştım, sadece video kesmek ve dosya formatı değiştirmek için. Üzerinden 7 seneye yakın geçti.
Şimdi bu işler için en kolay kullanabileceğim program sizce aşağıdakilerden hangisidir.
- Sony Vegas
- Corel Videostudio
- Adobe Premiere + After Effect
Sizlerin bu konuda tecrübelerini soruyorum. Çünkü Adobe'ler biraz ağır ve biraz daha fazla bilgi gerektiriyor gibi geliyor bana. Baktığımda da insanlar genel olarak Sony Vegas tercih ediyor gibi. Çok uzun zaman öncede Corel Videostudio kullanmıştım ama pek kullanan yok gibi, üzerinden neler geçti bilemiyorum.
Aklım Sony Vegas'a gidiyor. Bunda az buçukta olsa After Effect gibi küçük dokunuşlar yapabilir miyim? Hangisi ile işlerimi yapayım?