Huwaei p10 lite kullanıyorum. Şunu söyleyebilirim telefon hız konusunda kaymak gibi, sarj konusunda da iyi. Alacağınız model benimkinin üstü olacağı için çok daha iyi olacaktır. Kamera bakımından da gerçekten başarılı. Teknik servisi konusunda her firmada olduğu gibi şikayetler mevcut lakin geçen sarj soketi bozuldu adamlar evimden aldılar telefonu 1 gün içinde yapıp tekrar gönderdiler.