Konu
Huawei P20 Kullanan Var Mı ?
27-07-2018, 03:09:21
#8
Wod
Bugün P20 aldım. O kadar güzel ki daha önce de Huawei G8 kullanıyordum ve memnundum ama 3 yıl oldu ve şarj tutmamaya kasmaya başladı haliyle. Bugün P20 aldım aldığımdan beri ne kadar doğru bir karar vermişim diyorum. Kesinlikle alın.