Hocam tebligatın özel kısımlarını kapatıp özelden veya buradan paylaşırsanız hem arkadaşlar bilgilenmiş olur hem de çözümleme yolunda nasıl ilerleyeceğimizi tartışabiliriz. Geçmiş olsun bu arada