Arkadaşlar burada yazılıyor çiziliyor şu kadar gelir olursa bu kadar gelir olursa diye bunlar çok bişey ifade etmiyor... ben de yazıp üzerinizde baskı oluşturmak istemiyorum. Mevzuat ortada. Yanlış anlaşılmak var işin ucunda ama defalarca yazdım "devamlılık" kriteri ne kadar kazandığınızdan daha önemli.
ay sonu yoğunluğumu biraz atlatiyim re-sen geriye dönük vergi mükellefiyeti ve sonuçları ile ilgili sizlere bişeyler aktarırım.