Estanzem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam kanunlar ile birlikte hareket etmekte fayda var. Ben bir inceleme geçirdim akıllara zarar. 100.000 lira ciro yaptıysan ömrü hayatında hiç bir kaydın yoksa. İncelemeye girdinmi senden 2-2,5 katı almaya çalışıyor. Uydurmuyorum, kulaktan dolma sözler değil bizzat yaşadım ve halen yaşıyorum. İnsanın o inceleme ve sonuçlanma dönemlerinde hayatını karartıyorlar.

Bana söyledikleri söz şu, ne kazanırsan kazan, nereden kazanırsan kazan umrumuzda değil, git istersen en pis işi yap ama vergini vereceksin. Kanıtları da banka hesap incelemeleri. Hiç te zor değil, banka dökümlerinizi almaları en kolay işleri. Artı şunu da söyleyeyim, artık mimlendin, ozel programları var o saatten sonra tüm banka hareketlerin tüm detayına kadar anlık olarak önlerinde, bizzat vergi memuru gösterdi ve gördüm.

Banka hesaplarımın incelenmesi sonucu tam 12 ayrı dosya oluşturdular. Verginin vergisi, adını sanını duymadığım vergi türleri herşeyi bindirdiler...

Siz siz olun bu işin şakası yok. 2.000 lira kazanıyorsan 1.500 lirasını vergi olarak istiyorsa devlet ver kurtul aksi halde tüm kazandığının 2-2,5 katını alır elinden.
Yurtdisinda sirketim uzerine kayitli banka hesabindan tr banka hesabima aktarsam takilir mi sence veya her ay 5000 10000 gondersem hesaba ?