ben alkolde çözülmüşünü kullanıyorum. damlalık gibi şeyiyle çekip dilimin üzerine sıkıyorum. suda karışımı daha zor geliyor bana. bildiğim kadarıyla alkolde çözülmeden tüketildiğinde vücut enzimi yapamıyormuş. propolis saf haldeyken tütün zifiri gibi birşeydir, koyu renkli ağzınıza alıp çiğneyebilirsiniz ama o şekil pek fayda etmediği söyleniyor.