Siz şanslısınız, yakınınız bu işler ile uğraşıyor. ama benim öyle bir şansım yok maalesef. Peki faydasını görüyorsunuz sanırım kullanmaya devam ettiğinize göre ?
Hocam herhangi bir problemden dolayı kullanmıyorum, genel olarak enerji anlamında bir yükseliş var muhakkak. Hastalığım vardı düzeldim diyemem. Bir yakınımız reflü hastalığının düzeldiğini söyledi, bende reflü falan da yok iyi geldi falan diyemem. Düzenli kullanımda muhakkak birşeylere faydası vardır, özellikle bağışıklık sistemi için. Ben günde 10 tane neskafe, 20 tane çay, 2-3 fincan büyük türk kahvesi içen biriyim, enerjimi düşürüyor bunlar bu yüzden kullanıyorum ve faydası var. Ama dediğiniz gibi alerjiniz vs var ise durum ne olur bilmiyorum birşey söylemek de yanlış olur.