Ben alkolde çözülmüş olanından hergün kullanıyorum aklıma geldikçe bir miktar suya 5-6 damla atıp içiyorum, alerjim falan yok olsa da bilmiyorum herhangi bir test yaptırmadım. Arı işi ile uğraşan bir yakınımdan tedarik ediyorum herhangi bir marka falan kullanmıyorum, bu tip şeylerde de markaya inanmıyorum.
Siz şanslısınız, yakınınız bu işler ile uğraşıyor. ama benim öyle bir şansım yok maalesef. Peki faydasını görüyorsunuz sanırım kullanmaya devam ettiğinize göre ?