guliyevravan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir kitapda okumuştum ) onu yazıyorum. Ama hoşgeldin için olurmu bilemem yine de aklında bulunsun.
Adamın biri tüm güzel tatlı çikolatalardan bir paket hazırlatarak kıza göndermiş. Kız paketi açtığında tüm çikolataların ısırıldığını görmüş ve bir not.
Notta hepsini denedim ama hiçbiri senin kadar tatlı değil yazıyordu

Fazla romantik galiba. Yeni okudum o yüzden ilk aklıma gelen bu oldu)))
Vallahi romantik ve yaratıcı hocam Ben onu aklımda tutayım onun yanında bir de sağlam paket yaptırayım da sağlamını yiyelim bari Çok teşekkür ederim yorumunuz için