Nunogomes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ihtiyacınızı karşılar mı bilmiyorum ama zendesk chatin mobil uygulaması var. ben kullanıyorum memnunum
Yanılmıyorsam kaldırdığımın biri de oydu. Zendesk sitesinden üyelik açıp oradan bağlıyorduk.
Ama zendesk sitesi yavaşlasa vs. her sayfa açıldığında zendesk bekleniyor diyor, bu yüzden dışa bağlı çalışmaması lazım...