hoş geldin faizi %17 şuanda enflasyona göre sürekli değişiyor. Ben başladığımda %12.5 gbi bişeydi.

Verecekleri banka kartıyla içinde bulunduğun ay 750 TL harcama yaparsan, gelecek ay +%2 ek faiz veriyor ve %19 a çıkıyor.

Kimse sana yatırdığı parayı söylemez ama şöyle hesap edebilirsin;

https://nkolaybono.aktifbank.com.tr/ adresinden kazancını hesapla diyip yatıracağın tutarı ve %17 faiz yazarak vadeyi 1 gün seçin. Çıkan net tutar ing bank dan alacağınız faizdir. Aktif Bank a çok ısınamadım ben ısınırsan onun kazancı daha iyi.

İyi Forumlar. Yardımcı olduğumu düşünüyorum