WFox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
4 günlük üyeden bahsediyorsun ve normal diyorsun hocam bence anormal bir durum. Referansın yok neyin önceliği ? Bu konuyu 4. Açışım her seferinde referansı olmayan en fazla 1 ticareti olan kişiler yazıp önce ödeme istiyor. 45 ticareti olana güvenilmiyor ama ben 1 ticareti olana güveneceğim sizde tuhafsınız.




Kardeş sen neden kendini kanıtlama gereği duyuyorsun ? Konu da adın geçmiyor neden bu çaba ? 4 günlük üyesin 500 tl yi eline mi teslim edeceğim 0 referansla ? Bu iş senin için paradan ziyade referans olmalıydı, her neyse konuyu baltalamayın.
Bütçeniz nedir ? İstediğiniz uygulamanın mantığında bir örnek gösterebilir misiniz?