WFox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sen ciddi ciddi bu yorumu yaptın mı ? Konuyu açan benim kapıyı çalan sensin.. Konuşmaların hala duruyor. Önce işi bitirirsin uygulama test edilir ödeme işi en son halledilir. Kaldı ki yeni üyesin benden önce ödeme istiyorsun.. Tek sen değilsin bunlardan biri geçen ban yedi zaten kalan diğer arkadaşları da konuya davet ediyorum. 👍
Yazılım Mühendisi vasfını taşıyan hiçkimse dediğiniz gibi iş yapmaz. Ödeme her zaman önce alınır. Zira sizin konu açma biçiminiz profesyonellikten çok uzak.