UsrBin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kapımda olan sen olduğun için üstüme alınmıyorum. Teklifi isteyen sen işi isteyen sen. Bedava peynir fare kapanında bulunur kardeş. İşinize gelmeyince insanları nasıl karalıyorsunuz.
Sen ciddi ciddi bu yorumu yaptın mı ? Konuyu açan benim kapıyı çalan sensin.. Konuşmaların hala duruyor. Önce işi bitirirsin uygulama test edilir ödeme işi en son halledilir. Kaldı ki yeni üyesin benden önce ödeme istiyorsun.. Tek sen değilsin bunlardan biri geçen ban yedi zaten kalan diğer arkadaşları da konuya davet ediyorum. 👍