Yok ben tıklama yapmadım hocam.Sadece deneme amaçlı bir arkadaşıma bastırdım.Tabii ki düzgün bir şekilde sitede gez dolaş bas orda da dolaş bidaha da yapma sakın dedim.İlk defa aldıgım için bi denemek istedim nasıl işliyor diye.Daha da tıklama yaptırmam zaten.Siteye girenler baksın ordan da gelebilir sıkıntı yok.Ben paranın peşinde değilim hele ki bu sitemde.Daha iyi fikirlerim var.