Bence burada bayandan yazılırsa daha cok satıs olur dıye dusunen ınsan cok. Erkek tarafından yazılmıs fakat bayandan dıyen de var bana kalırsa. Nıtekım bayan dıye satın almak ısteyen de vardır mutlaka. Onemlı olan işe hakim olması. Kaç yıldır makale alıyorum tecrübelerime dayanarak soyluyorum bayandan ne makale alınır ne de araba Varsa itirazı olan buyursun Kız arkadaşım da bir eğitimci ve çok kültürlü. Benden bir çok konuda daha bilgili. Fakat bu işte tecrübesi olmadığı için yazamıyor.