foruma ilk üye olduğum zamanlarda benim de dikkatimi çekti bu konu. buradaki düzen de böyle herhalde deyip geçmiştim.
sonrasında bir şikayete denk gelmiştim. biri makale alım ilanı için bir bayana veriyor işi. sonra ha bire mesaj vs. atıyor ne oldu iş gibisinden. onu görünce de "eleman bir şekilde kadınla muhabbet açmaya çalışmış" diye düşünmüştüm.
burdan hareketle de daha sonraları
çok mu art niyetliyim bilmiyorum ama "bayandan bilmem ne" tarzı başlıklar da bence işveren kişilerin bilinçaltına (hakim çoğunluk erkek olduğundan) "ya bak bu iş belki de tanışmak, görüşmek için fırsattır/bahanedir" mesajı gönderip iş almak amaçlanmış gibi geliyor.
yoksa işi temiz düzgün yapmanın cinsiyetle alakası yoktur..