Başvuru yaptıktan 3-4 gün sonra baktım hesaplar açılmamıştı. Bugün birkaç değişiklik yapmak için girmeye çalıştım başvurduğum 5 hesabın 4'ü açılmış. Teşekkür ederim hocam. Keşke geriye kalan 40 küsur hesap için de yapsaymışım. Şimdi onları yapmakla uğraşıyorum.

Dikkatimi çeken bir konuyu da paylaşmak istiyorum. Sürekli kullandığım bilgisayarımdan bu işlemi yaptığım 4 hesap da açıldı. Deneme amaçlı evde farklı İP ve farklı bilgisayardan yaptığım işlemdeki hesap açılmadı. Tesadüf gibi gelmedi bana. Sürekli giriş yaptığımız bilgisayar kayıtları sanıyorum Twitter gözünde daha güvenilir. Tabi tamamen şans da olabilir.