BigSEO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Otogar'a geçmeniz gerekiyor. Kemer araçlarına oradan binebilirsiniz. İnşallah turist grubuna denk gelmezsin yarım saatlik yol eziyet olur.
Ne yönden eziyet hocam? Teşekkür ederim bu arada

Noventa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Havaalanında havaş vardı diye hatırlıyorum. Ona binip merkez otogara gidiyorsun ordan minibüs vs. kalkıyor kemer için.
Teşekkür ederim anlaşılan otogora hertürlü gitmek gerekiyor.