Şazeli Florya'yı tavsiye ederim ancak alkolsüzdür. GUT olana kadar et yiyebilirsin. Fiyatları ortalamanın az üstü ancak Nusret vs'nin altı.. Allah seni inandırsın geçen bir sitek yiyeyim dedim bir et geldi. Erol Taş'ın filmlerde kemirdiğinden.. Ben ucu ucuna bitirdim emin ol. Dallas Steak'ti sanırım..

tavsiye için teşekkür ederim gideceğim
bursa kayapa'da uzan et var.
kayapa da birkaç yere gittim ama gittiklerim arasında orasıda var mıydı tam hatırlamıyorum. Görsem mekanı hatırlarım ama. Tavsiye için teşekkür ederim.