hocam herkes gonderim yapabilirim diyor, kimse yapamiyor maalesef. geri iadelerle de haftalar kaybettim. burdaki arkadaslar gonderim yapabilirim diyorsa, once gondersinler sonra odeme yapalim 2 gun ama bekleyip, cunku iki gunde temizleniyor twitterda.