Whatsapp facebook bünyesinde. ±50 çalışanı olduğu için çokta para getirmesine gerek yok. Bu çalışanlarında sürekli whatsapp'ın kullanıcı tarafını geliştirdiğini sanmıyorum. Öncelikli önemli olan marka yaratmak, tüm mecralara girmek. Bilinen tüm güncel uygulamalarda whatsappta paylaş butonu var artık. Whatsapp hangi uygulamanın hangi linkin ne kadar paylaşıldığını uygulamadan daha çok biliyor nerdeyse. Bu veriyi işlemek, analizler oluşturmak esas işleri. Bunları facebook kendi için ya da başka firmalar için satarak kazanabilir. Bir nevi pasif çalışıyorlar.