Prens55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bakarsanız bu kötü birşey değil.İnsanın ihtiyaçlarına cevap vermek amaçlı güzel birşey.
Kötü olan kısmı bu teknolojiyi bizim ülkemizin kullanmaması(yada bir elin parmağını geçmeyecek kadar yer)
Fakat dünya şuan bu konuda yolları gitti geldi gitti geldi.Geç kalmadan bizimde yapmamız gerekli
Turkcell bu konuda ciddi bir atılım yaptı. Geçtiğimiz aylarda bir konferansta bunun detaylı açıklamasını yaptılar izleyebilirsiniz. Sanırım Türkiyedede ciddi olarak big datayı en iyi oluşturan ve kullanıp değerlendiren Turkcell, başka yapanlarda vardır elbet ama turkcell kadar geniş kullanıcı kitlesine sahip bu işle ilgilenen başka bir firma olduğunu sanmıyorum