Dereck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Reklama gerek yok, ihtiyaçlarıda yok. uçtan uca şifrelemeymiş oymuş buymuş hikaye. Bilgilerinizi patır patır satıyor veya kullanıyor. Her alanda her sektörde istediği istatistiksel veriyi elde etme imkanı var. O yüzden günden güne bu tarz yazılımlar dahada artıyor. Mesela Turkcell BIP. ama en azından turkcell bunu açık açık kullanacağını söyledi.
bakarsanız bu kötü birşey değil.İnsanın ihtiyaçlarına cevap vermek amaçlı güzel birşey.
Kötü olan kısmı bu teknolojiyi bizim ülkemizin kullanmaması(yada bir elin parmağını geçmeyecek kadar yer)
Fakat dünya şuan bu konuda yolları gitti geldi gitti geldi.Geç kalmadan bizimde yapmamız gerekli