1 senedir herşeyi düzgün ödüyorum ve nakit akışı olan kartlarımda olmasına rağmen, ssk olmasına rağmen, 3-4-5k kredi vermiyorlar.
Sabit gelirim yoktu, o dönem ssk-sgk-bağkur da yoktu.
Önce 3 bin, sonra 15 bin, sonra 3 bin daha ve sonra 14 bin kredi başvurusu yaptım verdiler.
(Akbank ve Yapıkredi. neye göre valla bende bilmiyorum.)