Yasak değil diyorlar, hiç kimsenin olmadığı yerde binin diyorlar.
Ceza yok diyorlar, ceza var ama UBER ödüyor diyorlar.
Yasak ama şuraya yasak, buraya yasak diyorlar.
Yurt dışı menşeili bir firmaya ülkedeki nakit parayı direkt olarak yurt dışına taşıyan sizler, UBER'cilersiniz.
Sonra dolar artıyoğğğğr, ülke batıyoğğğr, başımızdaki adamdan kaynaklı hep bunlar!! yersen.
Kendiniz diyorsunuz UBER'ci zaten eski taksici diye. Kardeşim tabiki eski taksici veya taksi şoförü. Sizin taksiye bindiğinizde zaten sizi taşıyan insanların birçoğu şoför. Şoför adam taksiden kovulduğunda UBER'e geçiyordur. Eski taksicilerle UBER'e devam güzel kardeşim. Taksi'ye binenler zaten binmeye devam ediyor. Siz ve sizin gibi yasa dışı iş yapan ve ülke malına sahip çıkamayan kişiler binmesin. Binenlerle zaten bizim değirmenimizin suyu her zaman akıyor elhamdülillah.
Genellikle İstanbul'da haber olan çürük taksicileri en başından beri savunmam, savunmuyorum. Bindiğiniz taksi eğer size sıkıntı yaratıyorsa Alo Beyaz Masa 153 unutmayın.
UBER'i sevmeye devam edin. Hem yasa dışı iş yapın hem de buna kılıf uydurun. Aynen kardeşim, haklısınız.