Uberi sevsemde kullansam da haklı bir yanı yok.
Her ay milyonlarca dolar bu ülkeden çıkış yapıyor Uber sayesinde.
Uberdeki araçları Türk firması adı altında aynı şekilde hizmete soksalar daha iyi olmaz mı?
Uber gitsin Tüber gelsin.
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Onada izin vermiyorlar ki sorun orda.
https://www.scotty.app
Geçen gün bu Türk girişimine de ceza kesmişler. Türk, yabancı, hizmet vs önemli değil. Önemli olan taksiciler mafyasının zarar görmemesi.