sahip mi çıkalım ?? adamların yaptıklarını görmüyorsunuz galiba. İstanbul içinde taksiler yol kendilerinin gibi sürüyor, yolcu beğenmeyip almamazlık edebiliyorlar, daha geçenlerde kadını tekme tokat dövüp taksiden atanlarda bunlar. Eğitilebilseler eğitelim ama nerde o kafa sadece zorbalık..
Cevap vermeyin bu arkadaşa, babasının taksi plakası var belli ki. Taksicilerin savunulacak hiçbir tarafı yok, hepsi aynı.