_VolkanYILMAZ_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yasak. Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın dediği gibi bu taşımacılığı yapan firmamız yani taksicilerimiz var. Sahip çıkın, kötüleyeceğinize özenle binin ve gelişimine entegre olun!!
sahip mi çıkalım ?? adamların yaptıklarını görmüyorsunuz galiba. İstanbul içinde taksiler yol kendilerinin gibi sürüyor, yolcu beğenmeyip almamazlık edebiliyorlar, daha geçenlerde kadını tekme tokat dövüp taksiden atanlarda bunlar. Eğitilebilseler eğitelim ama nerde o kafa sadece zorbalık..