Burada tartışmaya gerek yoktur. Mantıklı bir insanın yapacağı yorum şudur: Atatürk'ü sevin yada sevmeyin Erdoğan için de geçerli bu bu insanlar TÜRKİYE CUMHURİYETİ'nin Cumhurbaşkanlığını yapmış insanlar bu sebepten dolayı bile hakaret edilmemesi gereken ve saygı duyulması gereken insanlar. Sonuçta Erdoğan sınırlar dışında TÜRK bayrağını temsil ediyor. Yaptıkları icraatları karşılaştırmak zaten saçma olur. Tarih günümüz ile değil o zamanın şartları ile değerlendirilir. Bunu bilmeden bile yorum yapan bir sürü insan var ama şu bir gerçektir.