Arkadaşlar,

Google translate Api hakkında bazı sormak istediklerim olacak.
Anladığım kadarıyla 1 milyon karaktere kadar 20 USD'lik bir ücret söz konusu. Eğer 1 ay içersinde diyelimki 100.000 (yüzbin) karakter kullanınca, geriye kalan ve kullanılmamış olan 900.000 bin kelime boşa mı gidiyor ? Yani 1 ay içersinde bu kotayı bitirmez isek yanıyor mu ?
Yani 20 USD vereyim ama bu 1 milyon karakter çevirme hizmetimi ihtiyaç halinde kullanayım. Kullandıkça öde mantığında yani. Burada nasıl işlediğini tam anlayamadım. Aylık sabit 20 USD mi isteniliyor ?

Deneme hesabı var mı ? 300 USD diye bir şey duydum ama hâla aktif mi bilmiyorum. Nerede ise 15 aylık bir deneme bakiyesine tekabül ediyor bu durum.

Bu konu ile ilgili tecrübesi olan arkadaşların yorumlarını rica ederim.