Bir insan türk olur da, nasıl Mustafa Kemal Paşadan yana olmaz?
Çünkü Türk değildir. Maalesef işgal yıllarında düşman ülkemizde pek çok kadınımıza tecavüz etti ve tohumlarını bıraktı, ama Atatürk ve arkadaşları babalarının kıçına tekmeyi bastı ve kovdular bu topraklardan.. Acı ama gerçek maalesef işte bunlarda tecavüzden bile olsa babalarının kovulmasından kuyruk acısı duyanlar..