Safiye denilen şahsa gece boyu tüm küfrümü ettiğim için artık sakince yazıcam. Bu konuya yazma amacım safiye için değil ama konudaki yorumları okurken farkettim. Yorumlardan bile Atatürk düşmanı olup, beğenilerinizden bile kızın dediklerine sevinenleri görüyorum. Bir kaç betimlemi sözle, cümlelerinizin arkalarına saklamayın fikirlerinizi. Yemiyoruz. Bu forumda insanlar her konuya yazmasa bile aktif olanlar kimin ne yaptığı ne ettiği görüyor. Yapmayın, etmeyin, samimi değilsiniz. He siz varın Atatürk'e düşman olun. Hani bu ülkenin kurucusu olan Mustafa Kemal Atatürk'e. Ama safiye ve safiye gibi düşünen ** sürüleri. Sizin durumunuzu ülkemde çok kısa bir deyimle özetlicem "ya seve seve ya **** ****" saygı duymayı öğreneceksiniz! (Burdan sonrası yazdım yazdım sildim olsun yoksa yazarsam bir daha silmek için bir üyeliğim olmayacak.) İyi forumlar.