Bedelli kusura bakmayın ama anayasaya içinde yer almış bir hak olsa dahi adil olmayan bir uygulamadır. Anayasanın özüne yani zengin ve fakir kanunlar önünde eşittir ilkesine terstir. Parası olmayana ya ss ya ss yaptırılan askerlik için parası olana geç paşam takıl şurada 25-30 gün sonra bak keyfine uygulamasıdır. Bu kanunda sadece siyasilerin kendi yakınlarını koruma amacı ile çıkarılmaktadır. Arada da parası olan diğerleri bu haktan faydalanmaktadır. Adil mi? Bence kesinlikle değil. Adil olabilmesi için öncelikle vicdani retçilerin askerlikten muaf tutulmaları gerekirdi.. (Vicdani retçi değilim)
+ Not: Askerliğimi de 18 ay yaptım..
Hocam bunu bana değil devlet yetkililerine söylemelisiniz. Hak hukuk neyse biz ondan yanayız.