Bilgilendirme için teşekkürler Hocam. Muhtemelen askere gitme durumu 15 günden daha önce belli olacağı ve son gün işten ayrılma gibi bir durum oluşmayacağı için ihbar tazminatı hakkı tanınmıyor olabilir. Normal askerlik için kıdem tazminatı uygulanan bir durum ancak 1 aylık bedelli için de geçerli mi? Bu konuda bilginiz var mı?
meclisten aksine bir karar çıkmadıkça bugünkü yasalar ile kıdem tazminatı alinabilir. 28gun olayı kalkarsa alinamaz yalniz