Bilgilendirme için teşekkürler Hocam. Muhtemelen askere gitme durumu 15 günden daha önce belli olacağı ve son gün işten ayrılma gibi bir durum oluşmayacağı için ihbar tazminatı hakkı tanınmıyor olabilir. Normal askerlik için kıdem tazminatı uygulanan bir durum ancak 1 aylık bedelli için de geçerli mi? Bu konuda bilginiz var mı?

Vergiseldestek1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir not daha ekleyelim askerlik nedeni ile isten ayrilma da ihbar tazminatı alınamıyor sadece kıdem tazminati. kıdem tazminatı ise brüt ücret üzerinden hesaplanir alacak arkadaş varsa yanilmasi. bugün asgari ücret 1600tl iken brüt ücret 2029tl kidem 2029 dan hesaplanir