2 olay vat 1. sigortslı calısan 1 ay ucretsiz izin hakkına sahip oluyor.
2. eger işten ayrılırken tazminatınızı alırsanız işe geri dönemezsiniz cıkısınız yapılmış oluyor.
yani ben askerden gelince eski isimde calısıcam diyorsan 1 ay adam sana para vermicek parasız izin oluyr. ama yok bana tazminatımı verin dersen işden cıkıs istemiş oluyorsun