2 yıldır hiç çay içmiyorum. Günde 2-3 nescafe içiyorum, şekersiz asla olmuyor

Şekeri bırakıp sağlıklı olmak derken, çayı çok fazla tüketmek daha zararlıdır diye not düşmek isterim.

Uzun süre hiç tuz kullanmadım.
Geçen yıl baş dönmesi, halsizlik vs yaşadım bir ara. Bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine sadece kaya tuzu (az miktarda ve her zaman değil) kullanmaya başladım. sonra normale döndü bünye.

Kısacası her şeyin azı karar, çoğu zarar diye boşuna dememiş atalarımız

Esas şu sigarayı bir bırakabilsem, o zaman harika olacak ama bakalım o günleri de görecekmiyim

Herkese sağlıklı, mutlu bir hayat dilerim.