Şekerin aslında o kadar kötü bir şey olduğunu, şekerli bir içeceği/yiyeceği şekersiz bir şekilde tüketmeye başladığınızda bir zaman sonra tekrar şekerli bir şekilde tüketmeye çalıştığınız da, "ben bunu nasıl içiyormuşum" dediğinizde anlıyorsunuz.