Konu
1 Hafta şekersiz çay içtim ve olanlar
20-07-2018, 15:10:53
#47
BatuhaNN
Kurumsal Üye
Şekerin aslında o kadar kötü bir şey olduğunu, şekerli bir içeceği/yiyeceği şekersiz bir şekilde tüketmeye başladığınızda bir zaman sonra tekrar şekerli bir şekilde tüketmeye çalıştığınız da, "ben bunu nasıl içiyormuşum" dediğinizde anlıyorsunuz.