Tebrikler,
Ben Şanlıurfalıyım ve burada kaçak çay tüketiyoruz bende resmen çay tiryakisiyim. Çay içmezsem başıma ağrılar girer, ikindi çayım vardır iki elim kanda da olaa bırakır çayımı içerim o denli. Hele ki 3 kaşık (4 kup) şeker atmasam ölsem içemem diye düşünüyordum.
Bir gün bir ortamda benden yaşça büyük bir adam ile konuştuk ve söyledikleri çok tesir etti. Bende denedim 10 gün boğula boğula şekersiz çay içtim ve 11. gün çayı da bırakacak dereceye geldim biraz daha zorladım ve bir kaç gün sonra şekerli deneyeyim dedim baktım ki içemiyorum. Eskiden nasıl şekersiz içemezdim şimdi Elhamdülillah şekerli içemiyorum 5 ay oldu.
Deneyin! şeker yerine çay için daha lezzetli