Çoktan düşmesi gerekirdi fakat muhtemelen Xiaomi Türkiye şubelerini açıyor yanlış hatırlamıyorsam İstanbul'da 2 AVM'de şuan yapım aşamasında yazılarının asılı olması lazım. Bu nedenle ithalatçılar çok yaklaşmıyor çünkü alırlarsa ellerinde kalma ihtimali var kendisi Türkiye satışını açarsa Türkiye garantisi verir sonuçta.
Facebookta garantisiz satan insanlar var ama. İçimde rahat etmez ki benim oyle. Kayit + 6/64 mi8 se 2350tl