Ne yaşadığımı bir ben bilirim dört duvar arasında dertsiz değilim sanılmasın ama bu hayat bana kaybettiğim diye üzüldüğüm şeylerin aslında kazansam ne kadar kötü olabileceğini gösterdi.
Olmuyorsa üzülüyorum ama çabuk ve hızlı toparlabiliyorum belki artık duygusuzlaşıyorum... Fikrim yok ama olmadı diye yitirecek zamanımda yok
Cımbızla çektim ben "duygusuzlaşıyorum"
Yakala (sevgisizleştiriliyoruz)
Harry Potter değildik ama bizde yıllarca yılanlarla konuşmuşuz...
Kaybettim Kaybedenler Kulubü...
Bizde seni bekliyorduk, daha önce nerelerdeydin?