Ne yaşadığımı bir ben bilirim dört duvar arasında dertsiz değilim sanılmasın ama bu hayat bana kaybettiğim diye üzüldüğüm şeylerin aslında kazansam ne kadar kötü olabileceğini gösterdi.
Olmuyorsa üzülüyorum ama çabuk ve hızlı toparlabiliyorum belki artık duygusuzlaşıyorum... Fikrim yok ama olmadı diye yitirecek zamanımda yok