Vergi işi şansa ve şikayete bağlı. Ülkemiz'de adam gibi işini yapan vede işini bilen insan olmadığı içinde kime sorarsanız sorun kafasından bir şey uydurur. İnternet kazançları konusunda ülkemiz yeni bu sektör yeni.
Vergi ödersin yine problem olur ödemezsin olur mu olmaz mı korkusuyla yaşarsın. Parayı farklı banka hesaplarına bölerek alın aylık 2-3k'yı geçmezse eger sıkıntı olmaz. Kimse sizin yıllık 20-30 Bin Liralık işleminize bakmaz.
Bir kaç farklı adsense hesabı kullanın , Gelen parayı farklı isimlere bölün. Yıllık kazancınız 30 Bin TL'yi geçmediği sürece sorun olmayacaktır.