pekı arkadaşlar google parayi bizim adımıza bankaya gönderiyor her ay ufak miktar kesinti yapiyor bizim adımıza fatura kesiyor bu fatura kesiyor pekı kesinti oluyor google bunu vergi olarak ödememi yapiyor ne traş iştir ya adımıza fatura kesıyor bide DDD